Wydawca treści

e-Doręczenia - nowy system korespondencji elektronicznej

Szanowni Państwo,

zachęcamy do zapoznania się oraz aktywowania nowego systemu korespondencji elektronicznej e-Doręczenia, dzięki której podmioty publiczne, obywatele i firmy będą mogły już niebawem korzystać z wygodnych i bezpiecznych doręczeń elektronicznych.


Czym są e-Doręczenia?
e-Doręczenia to wygodna, bezpłatna i bezpieczna forma korespondencji elektronicznej, która gwarantuje oszczędność czasu i wygodną komunikację z Urzędem poprzez umożliwienie wysyłki, odbioru i przechowywania korespondencji online. System ten jest równoważnym odpowiednikiem tradycyjnego pocztowego listu poleconego za potwierdzeniem odbioru.

Szczegółowe informacje o usłudze można uzyskać na stronie https://www.gov.pl/web/e-doreczenia/czym-sa-e-doreczenia

E-Doręczenia w najbliższej przyszłości zastąpią dotychczasowy system realizowany przez Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej (e-PUAP).

Jak aktywować skrzynkę e-Doręczeń?
  1. Należy zalogować się do serwisu mObywatel.gov.pl
  2. Nacisnąć przycisk Aktywuj skrzynkę przy skrzynce, którą chcemy aktywować
  3. Podać adres e-mail do powiadomień i zapoznać się z regulaminem świadczenia usług przez Operatora Wyznaczonego.
  4. Kliknąć przycisk Aktywuj
  5. Na adres e-mail otrzymamy informację, że skrzynka została aktywowana i można z niej korzystać
Zachęcamy również do zapoznania się z filmikami instruktażowymi Aktywacja skrzynki do e-Doręczeń oraz Jak wygląda skrzynka do e-Doręczeń?
Zdjęcie galerii artykułu:  - e-Doręczenia_Ulotka_1__(format_A5)-1.jpg&imagePreview=1
Zdjęcie galerii artykułu:  - e-Doręczenia_Ulotka_1__(format_A5)-1.jpg&imagePreview=1 Zdjęcie galerii artykułu:  - e-Doręczenia_Ulotka_1__(format_A5)-2.jpg&imagePreview=1 Zdjęcie galerii artykułu:  - e-Doręczenia_Ulotka_1__(format_A5)-4.jpg&imagePreview=1

Informacje o publikacji dokumentu

Menu nawigacji