Zasady obsługi klientów w Powiatowym Urzędzie Pracy w Wejherowie
(obowiązują od 20 września 2021 r.)
(obowiązują od 20 września 2021 r.)
Szanowni Państwo,
Informujemy, że od 20 września br. zostanie otwarta bezpośrednia obsługa w siedzibie Urzędu. W celu zapewnienia bezpieczeństwa klientów oraz pracowników Urzędu, obsługa odbywać się będzie z zachowaniem reżimu sanitarnego oraz następujących zasad:
- na terenie Urzędu obowiązuje noszenie maseczki i dezynfekcja rąk oraz zachowanie dystansu min. 1,5 metrów pomiędzy osobami,
- na jedno stanowisko pracy (urzędnika) w pomieszczeniu może przebywać tylko jeden klient,
- klienci będą obsługiwani bez osób towarzyszących (nie dotyczy opiekunów osób niepełnosprawnych),
- mając na celu zminimalizowanie rozprzestrzeniania się zakażeń koronawirusem, zwracamy się z prośbą o ograniczenie w miarę możliwości wizyt, o ile nie są one konieczne,
- prosimy o załatwianie spraw, które nie wymagają bezpośredniego kontaktu z urzędnikiem poprzez:
- telefon: 58 677 63 00 (sekretariat) lub jednym z numerów z wykazu telefonów;
- fax: 58 677 63 33;
- e-mail: sekretariat@pupwejherowo.pl;
- skrzynkę podawczą ePUAP;
- stronę praca.gov.pl;
- tradycyjną drogą pocztową na adres:
Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
ul. I Brygady Pancernej WP 32,
84-200 Wejherowo
ul. I Brygady Pancernej WP 32,
84-200 Wejherowo
- korespondencję do urzędu można pozostawić w skrzynce podawczej przed wejściem do budynku, w godzinach urzędowania.
Przypominamy, że klienci w Urzędzie przyjmowani są
od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:30 do 14:00,
natomiast Urząd czynny jest w godzinach od 07:15 do 15:15.
Od dnia 20 września br. rejestracja w Powiatowym Urzędzie Pracy w Wejherowie możliwa będzie jako:
1. Rejestracja osobista
Bilety na stanowisko rejestracji tradycyjnej będą wydawane w godzinach od 07:30 do 10:30. Po tej godzinie system kolejkowy zostanie zablokowany i nie będzie możliwości zarejestrowania się osobiście w danym dniu.
2. Prerejestracja
Od godziny 11:30 do 13:30 (bez pobierania numerku) odbywa się tylko rejestracja internetowa dla osób, które nie posiadają podpisu kwalifikowanego lub profilu zaufanego, ale mają możliwość przekazania danych i wymaganych dokumentów za pośrednictwem formularza internetowego. W uzgodnionym terminie do PUP należy dostarczyć pozostałe dokumenty niezbędne do rejestracji.
3. Pełna rejestracja elektroniczna
Posiadacze kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego mogą skorzystać z możliwości rejestracji oferowanych przez stronę praca.gov.pl i jest to nadal preferowana forma rejestracji w PUP:
Rejestracja przez internet - link do filmu instruktażowego
Informacje o rejestracji pod numerem telefonu : 58 677 63 01, 58 677 63 02
Wszystkie ograniczenia wynikają z troski o Państwa zdrowie i życie.
Prosimy o zrozumienie i współpracę.
Informacje o rejestracji pod numerem telefonu : 58 677 63 01, 58 677 63 02
Wszystkie ograniczenia wynikają z troski o Państwa zdrowie i życie.
Prosimy o zrozumienie i współpracę.