Опубліковувач

Nabór wniosków o przyznanie pracodawcy refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego

NABÓR WNIOSKÓW O PRZYZNANIE PODMIOTOWI REFUNDACJI KOSZTÓW WYPOSAŻENIA LUB DOPOSAŻENIA STANOWISKA PRACY DLA SKIEROWANEGO BEZROBOTNEGO

Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Wejherowie ogłasza  nabór wniosków o przyznanie Podmiotowi refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego w ramach projektu niekonkurencyjnego „WiA - Wykwalifikowani i Aktywni (II)”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+), realizowanego w ramach Programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027, Priorytet 5 Fundusze europejskie dla silnego społecznie Pomorza (EFS+), Działanie 5.2 Rynek pracy - projekty powiatowych urzędów pracy oraz  Funduszu Pracy.


Komisja spośród wszystkich złożonych wniosków wybierze do realizacji 55 najlepszych.


W związku z założeniami projektu „WiA- Wykwalifikowani i Aktywni(II)”, w przypadku osób w wieku 18-29 lat w pierwszej kolejności będą realizowane wnioski, które uwzględniają zakres tematyczny co najmniej jednej  z Inteligentnych Specjalizacji Pomorza (ISP):

  • ISP 1 – Technologie offshore i portowo-logistyczne
  • ISP 2 – Technologie interaktywne w środowisku nasyconym informacyjnie
  • ISP 3 – Zielona energia - Technologie ekoefektywne
  • ISP 4 – Wspólne Zdrowie - Technologie medyczne w zakresie zdrowia ludzi, zwierząt i środowiska jako jednego wspólnego ekosystemu 

lub wpisują się w jedną z branż kluczowych dla powiatu wejherowskiego opracowanych na podstawie Strategii Rozwoju Województwa Pomorskiego 2030 tj.:

Branża budowlana:

  • DZIAŁ 41: Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków
  • DZIAŁ 42: Roboty związane z budową obiektów inżynierii lądowej i wodnej
  • DZIAŁ 43: Roboty budowlane specjalistyczne
  • DZIAŁ 23: Produkcja wyrobów z pozostałych mineralnych surowców niemetalicznych.

Branża drzewno-meblarska:

  • DZIAŁ 02: Leśnictwo i pozyskiwanie drewna
  • DZIAŁ 16: Produkcja wyrobów z drewna oraz korka, z wyłączeniem mebli; produkcja wyrobów ze słomy i materiałów używanych do wyplatania
  • DZIAŁ 31: Produkcja mebli

Branża kreatywna:

  • DZIAŁ 32: Pozostała produkcja wyrobów
  • PKD 74.1: Działalność w zakresie specjalistycznego projektowania   

Branża turystyki, czasu wolnego i MICE (ang. Meetings, Incentives, Conferences, Exhibitions):

  • DZIAŁ 55: Zakwaterowanie
  • DZIAŁ 56: Działalność usługowa związana z wyżywieniem
  • DZIAŁ 79: Działalność organizatorów turystyki, pośredników i agentów turystycznych oraz pozostała działalność usługowa w zakresie rezerwacji i działalności z nią związane
  • PKD 82.3: Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów
  • DZIAŁ: 90: Działalność twórcza związana z kulturą i rozrywką 
  • DZIAŁ: 91: Działalność bibliotek, archiwów, muzeów oraz pozostała działalność związana z kulturą 
  • DZIAŁ 93: Działalność sportowa, rozrywkowa i rekreacyjna.

Branża tworzyw sztucznych:

  • DZIAŁ 22: Produkcja wyrobów z gumy i tworzyw sztucznych

Przed złożeniem wniosku należy zapoznać się z ZASADAMI REFUNDACJI KOSZTÓW WYPOSAŻENIA LUB DOPOSAŻENIA STANOWISKA PRACY oraz ZAŁOŻENIAMI PROJEKTU.


Maksymalna kwota, o jaką można się ubiegać w roku 2025 to 35.000,00 zł, na  jedno stanowisko pracy. 


Wnioski wraz z załącznikami należy składać na obowiązujących formularzach, w terminie naboru
tj. od 17 lutego  do 21 lutego 2025 roku:

 

  • drogą elektroniczną poprzez:
    ePUAP – wniosek wraz z załącznikami należy opatrzyć podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym (profil zaufany) lub podpisem osobistym. W przypadku niewywiązania się z tego wymogu wniosek nie zostanie rozpatrzony,
    Praca.gov.pl (→wnioski o usługi i świadczenia z urzędu → pismo do urzędu), wniosek wraz z załącznikami należy opatrzyć podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym (profil zaufany) lub podpisem osobistym. W przypadku niewywiązania się z tego wymogu wniosek nie zostanie rozpatrzony,
    * e-Doręczenia – adres skrzynki: AE:PL-63212-85829-WTFVR-24 - wniosek wraz  z załącznikami należy opatrzyć podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym (profil zaufany) lub podpisem osobistym. W przypadku niewywiązania się z tego wymogu wniosek nie zostanie rozpatrzony, 
  • pocztą tradycyjną, 
  • złożenie w Biurze Obsługi Klienta, które znajduje się na parterze Urzędu  w godzinach obsługi klienta;
  • poprzez pozostawianie w przeznaczonej do tego skrzynce podawczej znajdującej się w przedsionku głównego wejścia do siedziby Urzędu w godzinach pracy Urzędu.
     

Za dostarczenie wniosku w terminie uważa się datę wpływu do Urzędu, a nie datę stempla pocztowego czy nadania przesyłki kurierem.

Dokumenty można pobrać ze strony:
Dokumenty dot. refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy


Wszystkie osoby chętne spełniające powyższe wymagania serdecznie zapraszamy do składania wniosków.

Dyrektor
      Powiatowego Urzędu Pracy
  Anna Kulik
 


Informacje o publikacji dokumentu

Menu Display